søndag den 29. april 2012

Nu er jeg tilbage igen…

Der har været stille på bloggen de sidste 14 dage. Først og fremmest pga. at jeg skrev fagprøve, det var lige ved at tage pippet fra mig, men forrige fredag afleverede jeg den ;o) I denne uge trængte jeg til fritid og hygge, så jeg havde lavet en masse aftaler, det plejer jeg ellers ikke at gøre, plejer at holde det til en i hverdagen, for at ugen ikke bliver for stressende. Den ene aftale blev aflyst, det var nok godt nok, selv det kunne have været så hyggeligt. Senere på ugen, nappede mine to veninder lige en tur til Horsens, for at komme til Hay lagersalg, vi endte desværre med at gå tomhændede derfra. I går var vi til 40 års fødselsdag, det meste af dagen og i dag startede vi dagen med familiesvømning og efterfølgende mødregruppe. Så må vist sige at jeg har fået en del ud af ugen, men nu lakker den mod ende og næste uge, skal vist være lidt mere rolig, for selvom det er brandhyggeligt, så kan det hurtigt ses herhjemme ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...