tirsdag den 15. maj 2012

Min egen HANDI-MAND

Normalt er gemalen min, en rigtig god handy-mand, som har tillært sig mange praktiske færdigheder, som er gode at have når man har hus. I lørdags skulle vi holde fødselsdag for hans farmor, vi skulle være 15 i alt, men stuen skulle tømmes og der skulle bages boller og jeg skulle lave en stakket kage til hende, pyntet med fondant. Fredag ville gemalen så lige skære nogle fliser til, som skulle ligge omkring et nedløbsrør udenfor. Det skulle han aldrig have gjort, for han skar sig i foden med en vinkelsliber men en ret stor klinge, men nogen gange har man lov til at være ufatteligt heldig. Heldigvis var han det, han skar helt ind til senerne, som sygeplejersken kunne røre ved. Han kunne lige så godt have mistet det meste af foden, men slap med 11 sting og beordret fuldstændig ro, med foden over hjertet i 3-5 dage, helst 5, pga. hans type 1 sukkersyge. Pyhhh engang imellem har man lov at være heldig, det var vi i hvert fald, der må være en der har holdt hånden over hovedet på ham. TAK FOR DET.

Fortrækker nu min Handy-mand frem for min Handi-mand ;o)

474949_3996198387059_1343967127_33586114_1237668698_o

4 kommentarer:

  1. Åh nej, hvor drabeligt!
    Sørme heldigt at det ikke gik værre!
    God bedring med foden :-)
    Maj

    SvarSlet
  2. Av for den da *gys* ........... rigtig god bedring med ham :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...