søndag den 29. april 2012

En lille collage

Lørdag skulle vi til 40 års fødselsdag hos gamlens fætter. Jeg havde lovet at lave et kort til fødselaren, fra Svigerne og os. Det endte med at jeg satte det i en ramme i stedet for og så fik han et kort ved siden af. Fødselaren og hans bedre halvdel blev rigtig glade for det, konen endda meget rørt. Så det var skønt, til trods for at det kun var lavet i 13x18 cm, fordi jeg måtte stjæle med arme og ben på hans facebook profil, så billederne var lavopløselige, så det blev jo ikke så stort. Men det er skønt at lave noget som folk bliver glade for.

Har et par større projekter i ærmet, så snart jeg har været oppe og forsvare min fagprøve. Har lovet min bror og svigerinde to collager i 60x80 cm i indflyttergave, så håber at de falder i god jord.

Kortet til fødselaren, som blev til et billede i ramme i stedet for ;o)
Kort

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...