mandag den 7. november 2011

Skøn gave og hjertevarme

Sødeste Inge, du har gjort det igen.
Ville ønske at jeg havde dig tættere på, der er langt til vestjylland, men du formår at sende varme tanker og hjertevarme, så rent. Du er et helt specielt menneske, der tænker på andre, ofte før du tænker på dig selv.
Husk dig selv søde ven, ville ønske at jeg kunne fjerne din og Adams smerte, din konstante lede følgesvend, ber for at i får ro, Adam får ro og bedring, så i kan få ro i hverdagen. Du er et af de største mennekser jeg kender og vi må snart ses. Jeg er så glad for at have dig i mit liv, tak for 4 år på godt og ondt.
Her er min smukke fødselsdagsgave, som Inge fik lavet specielt til mig, det fantastisk smukke kort, med de hjertevarme ord, som går lige i hjertekulen, tak søde ven.

DSC01258

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...