mandag den 28. november 2011

Juledekorationerne er klar

Så fik jeg lavet vores dekorationer. Sidste år købte jeg en skøn adventsstage, den er kommet i brug nu, med de lys jeg forelskede mig i, i sidste weekend.
Kalender dekorationen er udelukkende lavet af tin jeg har arvet efter min Mor og Mormor, deraf også det skæve lys, som må have fået varme, men det er rart at kunne bruge Mors og Mormors ting.
Kalenderlysdekorationen er lavet i min mormors trædims som min Morfar gav hende for næsten 40 år siden, den vil jeg nyde hver dag og sende dem alle tre en kærlig tanke i denne søde juletid.
Nu kan Julen bare komme an, dekorationerne er klar, julekortene ankom i dag og jeg er begyndt at pynte op, så nu er vi snart klar Smiley

DSC01359

DSC01361

DSC01372
Kalenderlysdekorationenen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...