mandag den 14. november 2011

Projekt oprydning i julepynt

Bestemte mig for at jeg ville tage ALT julepynten ned i starten af november og få ryddet op i det, da jeg har arvet både fra min mor og min mormor, så noget af mit eget må væk.
Bent rakte en kasse ned, 2, 3, 4, 5, så måtte det også være slut, kasse nummer 6, 7, 8, så kunne der da ikke være flere, 9 og 10.
Er igennem de første to kasser, fik dog kun fjernet en halv kasse, hmmm det er ikke en god statistik, gang det med 10 og så har vi stadig 5 kasser, men den ene er pigernes, hmmm undskyldningerne er mange, men så er det godt at vi har 175 m2 at fordele pynten på og noget af det er jo også til juletræet ;o)
Må tage en kasse ad gangen og håbe at jeg nænner at de små nisser, julemænd og alt det andet skønne må andre steder hen, men lidt Gertrud Sand er man vel altid, ikk´?

En anelse uoverskueligt ;o)
DSC01285

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...