mandag den 11. marts 2013

Weekendens kreationer

Fredag aften blev tilbragt i skønt selskab med min veninde og med krea hygge for øje.

Da min mor døde, arvede jeg både hendes symaskine og overlocker. Symaskinen har kun været fremme en gang siden, så i fredags måtte den igang. Min veninde lavede en make-up pung og jeg havde set en twist nederdel hos Maries fabrik som jeg ville prøve at lave og den så ikke ud til at være så svær at lave. Nu har jeg nærmest ikke syet i 20 år, så det er med at finde projekter der ikke er så svære.

Vi havde den hyggeligste aften, elsker skønne krea-aftener i godt selskab.

Dagen efter gik turen til både stof2000 og stof og stil, hvor jeg fik købt en masse skønne ting. Det blev til en nederdel til hver af pigerne og denne toilettaske, DIY fundet hos Stjernefrø,

Toilettasken er lavet til størstetrunten og vakte stor glæde og nu ytrer mindstetrunten ønske om en også, så det må være næste projekt. Skal vist have støvet overlockeren af og have fundet ud af hvordan den fungerer. Har fået blod på tanden og glæder mig til mine næste projekter.

Weekendens indkøb
2013-03-09 16.18.41

2013-03-09 16.18.49

2013-03-09 16.20.38

Nederdel til størstetrunten
2013-03-10 10.56.04

Toilettaske, i størstetruntens yndlingsfarver
Taske_01

Taske_02

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...