fredag den 22. marts 2013

Hjemmelavet lyskæde

Jeg har foldet og foldet. I januar var vi en tur i IKEA og der faldt jeg over julelyskæder med plasticæbler.
De var sat ned til 10 kr. stykket, så jeg købte desværre kun to. Jeg havde for noget tid siden set en DIY, med små foldede papirsfirkanter som er lige til at sætte på lyskæden. Så jeg har foldet 12 firkanter, otte i råhvid papir og fire i skønt ugle-papir. Nu er lyskæden færdig og skal ind til mindstemusen og hygge.

Papiret til den næste, har størstetrunten allerede valgt, så nu skal der lige foldes 12 firkanter mere. Må hellere skynde mig lidt, da frøkenen spørger til hvornår den er færdig ;o)

Jeg har foldet dem efter denne udførlige DIY.

DSC04397_red

DSC04400_red

DSC04401

DSC04402

2 kommentarer:

  1. Den ser da super fin ud - det var da en god ide, så kan bruge sine julekæder hele året

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja de er så hyggelige og man kan jo bare lave nye, når den har været brugt til jul.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...