mandag den 21. januar 2013

Krea projekter og fart over feltet

Desværre tager den ene dag den anden, uden at der er så meget tid til krea-tid.
Har flere projekter igang, som jeg gerne vil videre med,  så mon ikke at jeg kan finde tid til noget af det i weekenden og på mandag hvor et par af mine veninder kommer til krea-aften.

I sidste uge var jeg i Herning, til en Kongres min afdeling arrangerer. Det er en stor kongres, med knapt 2000 deltagere, fordelt over to dage. Min opgave bestod i at styre indlægsholdernes Powerpoint shows og andre praktiske opgaver. Vi tog afsted tirsdag morgen og var hjemme igen onsdag aften. Der var fart over feltet fra vi kom til vi tog hjem, men det var en fed tur. Tirsdag aften var der kongres middag, med skøn underholdning. En times underholdning med Søren Pilmark, den mand kan da bare en masse. Han er sjov og synger fantastisk. Efterfølgende var der lækker mad og aftenen sluttede med at "Mylle" (Jørgen De Mylius) som DJ. Så jeg var i mit es, det var den skønneste aften, hvor jeg befandt mig mest på dansegulvet, til grand prix hits og 80'er musik.


Billede lånt hos http://www.tajmer.dk/


Billedet er lånt her: http://www.damhuskroen.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...