søndag den 6. januar 2013

Et tilbageblik på 2012

2012 har indeholdt både opture, nedture og knoklerier. 2012 var også året hvor sorgen over tabet af min mormor og min mor, blev lidt mindre. Mærkedage er stadig svære og forkerte, men det gør en my mindre ondt end sidste år. 2011 var et usandsynligt hårdt år. 2012 bragte også nedture, men var et MEGET bedre år for mig og min lille familie end 2011.
Året indhold:
Nedture
  • Mille fik støttegips på den ene arm, efter hun slog en flig af et led i hånden.
  • Gemalen skar sig i foden med vinkelsliber og var sindsygt heldig og har i dag ingen men.
  • Denne skønne kvinde mistede livet pga. brystkræft.
  • Vi måtte sige farvel til min bror og svigerindes hund.
  • Svigerfar overvandt kræft og er nu erklæret rask.
  • Svigermors ben er i bedring efter et slemt styrt på cykel.
  • Gemalens farmor er desværre syg.
Knokleri:
  • Jeg skrev fagprøve, pyhh det trak tænder ud og jeg var SÅ bange for at få en dårlig karakter, selvom jeg knoklede løs for at lave en god opgave.
Opture:
  • Jeg afleverede min fagprøve i april
  • Forsvarede min fagprøve i maj og gik tudende derfra med et 10-tal, havde regnet med 4 eller 7.
  • Blev udlært i august og blev fejret med pomp og pragt.
  • Fik forlænget min ansættelse med fire måneder.
  • Blev ugen før juleferien fastansat i den stilling jeg har siddet i indtil nu, er ovenud lykkelig og lettet over at kunne blive i drømmejobbet, hvor jeg både har administrative og grafiske opgaver. Hvor heldig har man lov at være ;o)
2013 byder blandt andet på:
  • 10 års bryllupsdag.
  • MGP 2013 i Herning - Ren tøsetur, Mille og jeg og mine to veninder og deres piger.
  • Koncert med Rasmus Seebach - Sammen med min veninde
  • Svigermors 60 års fødselsdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...