mandag den 19. november 2012

To-do - Ta-Da - uge 47

Jeg faldt over dette indlæg hos Fru Millas cupcakes, har en masse jeg gerne vil nå, men det skal vist deles op ugevis, så prøver også at lave en To-do - Ta-da liste. På fredag holder vi julehyggedag med pigernes to veninder, så skal nå at pynte lidt op til jul, selvom jeg har et princip om at det først gøres til 1. søndag i advent, samt bage lidt julesmåkager.

Rart at se at jeg ikke er den eneste der ikke når mine to-do lister, men mon ikke at to-do liste med færre punkter, kunne hjælpe på det, så her er min første To-do - Ta-da liste.

  • Pakke mindst halvdelen af kalendergaverne ind
  • Bage verdens bedste fedtebrød
  • Pynte lidt op til jul
  • Starte på at lave julekort
  • Lave halskæde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...