fredag den 30. november 2012

Ta-da uge 2

Ugen går på hæld og det er tid til at kigge på To-do listen. Der har været fart over feltet og som jeg regnede med, nåede jeg desværre ikke alt på min To-do liste. Men nåede at pakke alle nissegaverne ind, fedt at være færdig med det. Der er styr på Drillenisse strategien, der er pyntet op, adventsdekorationen bliver lavet i morgen eller søndag, så den bliver også streget senere, julegaveønskelisterne, håber jeg at kunne aflevere i morgen, så er der også styr på det og julekortet SKAL jeg have lavet færdigt søndag eller senest mandag. Der er rykket for ønskelister, så håber at de er i hus inden tirsdag, hvor alle gaverne gerne skal købes, ellers ender de med sokker eller undertøj.

Så indtil videre ser min Ta-da liste sådan her ud, søndag aften kan jeg forhåbentligt strege det meste
  • Pakke mindst halvdelen af kalendergaverne ind  Fik pakket alle nissegaverne ind
  • Lave julekort færdigt, samt printe, skære og skrive dem
  • Lave Adventsdekoration – Nåede at lave to dekorationer yderligere 
  • Lave nyt forsøg med krympeplast
  • Pynte resten op til jul
  • Lave drillenisse strategi færdig
  • Lave julegaveønskeliste færdig
  • Få overblik over julegaveindkøb - har rykket for ønskesedler

Lidt af ugens gøremål:

DSC03782 (Large)

DSC03774 (Large)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...