mandag den 6. februar 2012

Et halvt år siden, at min Mor tog på sin sidste rejse

Den 3. februar, var det præcist et halvt år siden min mor sov stille ind efter 6 uger på hospice Djursland. Det føles både som en evighed siden og som var det i går.

Det har været et halvt år med sorg, savn, kiggen indad og MASSER af tanker.

Sender tit mor en tanke og tænker hvorfor det skulle være sådan her, men jeg er på vej, selvom det stadig er svært, tankerne kredsede i starten rigtig meget om at nu var jeg/Vi forældreløse, den var svær at sluge, det havde jeg slet ikke set komme, men man ved et jo ikke før man står i det. Så er det heldigt at jeg har mine alle mine andre kære ;o)

Så Mor, håber du mærker at jeg tænker på dig og håber at du har det godt med Mormor og Morfar hvor i end er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...