onsdag den 7. december 2011

Nostalgi & arvestykker

Ja det er jo ingen hemmelighed at jeg har arvet fra både min Mormor og min Mor i år. Elsker at kunne pynte med det julepynt jeg husker fra jeg var barn, selvom det også stikker i hjertet. Men jeg tænker på dem begge hver dag, når jeg kigger på de skønne, ikke alle lige kønne arvestykker, men skidt pyt med at de måske ikke er smukke, glitrende og nye, de er smukke for mig.

Så sender en kærlig tanke til mine kære i himlen, Mor, Far, Mormor, Morfar og Bent’s Mormor og Farfar.

Ham her har boet hos min Mormor og Morfar, så længe jeg kan huske
DSC01375

Denne klokke har jeg hevet i MANGE gange, så spiller den en melodi
DSC01408

Denne har været Bent’s Mormors – Spiller også en melodi
DSC01409

Dette er Lunte – Han har også boet hos min mormor og morfar altid
DSC01412

Ham her ser ganske vist en smule skræmmende ud, det er dog først nu jeg tænker det.
Man kan skille ham ad på maven og han var altid fyldt med slik hos min Mormor og Morfar ;o)
DSC01416

Rensdyrene her var også altid fremme hos Mormor og Morfar
DSC01417

Dem her er skønne, de er Bent’s og han fik dem da han var barn, så de er i hvert fald 30 år gamle
DSC01418

Endnu et par nisser fra min barndom, de var min Mormor og Morfars
DSC01419

Skøn lille “beskidt” engel fra min Mormor – hun kommer på juletræet i år
DSC01420

Den kæreste julemand fra min Mormor
DSC01421

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...