fredag den 22. juli 2011

Tilbudshajen slår til igen

Ja et af mine kendetegn er jo at når der er tilbud, skal det helst hedde -60%, før jeg synes at det er et godt tilbud, det er dog bedst hvis det er 70% eller mere. Min bror har engang sagt, at hvis jeg har fundet et tilbud, så fås det ikke billigere.

I dag var mit kup så blomster fra http://www.billigblomst.dk.
Jeg skulle have fat i kaktusser til vores forestående Mexico-fest og jeg havde set at der var små kaktusser til 5 kr. pr. stk. hos billigblomst, så afsted til Langenæs og her er min fangst så: Kaktusser, chili-planter, seks orkider og nogle sukkulenter til den nette sum af 192 kr. Så kan det vist ikke gøres billigere Smiley, der blinker

Dagens fangst
IMG_9008

IMG_9010

IMG_9013

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...