mandag den 11. juli 2011

Tankemyller

Mit hoved er fyldt med alle mulige tanker, denne uge bliver rimeligt hektisk, så prøver at holde styr på alle “huskelisterne”. Men der er også tanker om en masse kreative ting jeg gerne vil nå, men de må vist lige sættes på standby, men det myldrer rundt med idéer om skønne farverige Macarons, lækre pyntede cup cakes, de tre amagerhylder jeg har stående, som skal grundes og males i fede farver, sjove og skøre cake pops, men mon ikke der bliver tid til noget af det sjove i ferien ;o)
I morgen skal der bages drømmekage fra brovst, på bestilling fra ældstebarnet, så tøserne og jeg laver den i morgen, så den er klar til onsdag eftermiddag, når vi skal holde sluttedag for Mille i børnehaven. Jeg forstår stadig ikke at hun er færdig med at gå i børnehave og den 10. august starter i skole, hvor blev tiden af? Men det er godt, hun er mere end klar, så onsdag tager vi en god afsked med blå stue i Spiloppen, dog starter Laura på blå stue den 1. september, så vi har jo stadig vores gang derovre.
Illustrerer lige mit tankemyller med lidt billeder.

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...