mandag den 15. oktober 2012

Tak for alle fødselsdagshilsnerne ;o)

Endnu et år er gået og jeg har haft fødselsdag igen. Fredag var dagen, skøn men også hektisk. Men havde den bedste fødselsdag med min familie, selvom vi efterhånden ikke er så mange mere, men en lille sluttet flok. Men så betyder det også bare det mere at se hinanden ;o)
Jeg fik de gaver jeg havde ønsket mig, måske fordi jeg ikke havde så mange ønsker ;o)
Fik denne Reisenthel vasketøjspose som har været på ønskelisten flere gange, af min bror og svigerinde. Chanel ansigtscremé af gemalen og tøsern, samt skønne fødselsdagstegninger, garneret med masser af fglimmer og fødselsdagsflag, samt penge til nyt tøj - så bliver det ikke bedre.
Har fået så mange skønne fødselsdagshilsner, både på sms og facebook, der mangler desværre stadig to hilsner, selvom det er min anden fødselsdag, efter at min Mor og mormor døde, så er det stadig mærkeligt. Men har lidt nemmere ved det end sidste år, men da var det jo heller ikke så længe siden. Så jeg sendte dem begge en kærlig tanke Rdt hjerte
reisenthel

chanel-hydra-beauty-gel-creme_4fda8b1c56348

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...