lørdag den 10. september 2011

Bliver nødt til at vise nogle af de blogs jeg følger

Jeg følger nogle skønne, kreative og lækre blogs, dem bliver jeg simpelthen nødt til at vise dem frem, så det ind imellem vil jeg vise dem frem her på bloggen.

En af dem jeg er helt vild med, er Tina's blog, vi har været i den samme termins/mødregruppe på nettet, så jeg har fulgt Tina de sidste par år, fra spirende fritidsfotograf til super sej autodidakt fotograf, der tager de mest fantastiske billeder af alt lige fra nyfødte lækre babyer, tumlinger, større børn, super flotte boudoir billeder, bryllupsbilleder og billeder af voksne. Tina tager dog ikke kun billeder, her flyder kretiviteten, så der bliver syet, strikket, hæklet og dekoreret kager, lavet perleskåle, renoveret møbler og alt muligt andet skønt.

Tag et kig på Tinas krea blog og glem ikke at tage et kig på hendes hjemmeside, hvor hun viser alle sine fantastisk flotte og kreative billeder frem.

Lad jer inspirere

Tina's kreablog: Mors butik - et krea univers
http://morsbutik.blogspot.com/






Tina's skønne hjemmeside, der er fyldt med lækre billeder:
http://www.tinal.dk/



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...