tirsdag den 4. december 2012

Krympeplast - øreringe

Endnu et forsøg med krympeplast. Denne gang brugte jeg det gennemsigtige og det giver et helt anderledes resultat, det er i hvert fald ikke sidste gang jeg har brugt det. Dem til venstre, er dem jeg lavede første gang vi prøvede, men som buede helt opad, så jeg var tæt på at smide dem ud. Men prøvede at bage dem igen og vupti, så blev de helt flade, jeg havde altså ikke haft tålmodighed nok, men nu er de helt flade og fine, dog ret små.

De andre skal der lige bores huller i og monteres på creoler. Næste projekt må vist blive øreringe med stik og vedhæng til halskæde.

DSC03797 (Large)

DSC03798 (Large)

DSC03800 (Large)

Første forsøg i hvid krympeplast, nu også flade
DSC03802 (Large)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...