tirsdag den 11. september 2012

Udlært

Den 31. august var min sidste dag som elev og jeg forstår stadig ikke at der allerede er gået to år. Jeg har heldigvis fået lov at blive fire måneder. Mandag den 3. september blev jeg fejret med pomp og pragt. Mine skønne kolleger havde pyntet op på mit kontor og op og ned af gangen ;o) Herudover gav de morgenbrød og kvitterede ikke mindre end to fine taler, de skønneste gaver og smukkeste blomster. Til middag var der frokost for mine kollegaer i sekretærgruppen og min familie og endnu engang holdt min chef den pæneste tale for mig. Alt i alt en meget overvældende men fantastisk dag. Så tak til alle dem der var med til at gøre det til en speciel dag. Jeg fik to flotte buketter blomster, en masse penge/gavekort og Kay Bojesen elefanten.

Så nu kan jeg kalde mig Sekretær/Kontorassistent med administration som speciale og grafiker.
Håber at jeg kan blive ved med at kombinere mine uddannelser, det er det helt rigtige for mig.

Den ene buket
 
Kay Bojesen elefanten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...