onsdag den 8. august 2012

Tilbage igen

Har holdt sommerferie og det kan ses herinde, men nu er jeg tilbage og har gang i et par projekter.
Jeg er igang med endnu en Collage, til et familiemedlem. Det skal trykkes mandag, så er ved at færdiggøre det.

Er også så småt gået igang med at lave størstetruntens værelse om. Der skal males, nye møbler, nye gardiner og puder. Men først skal hendes møbler lige sælges og det tager åbenbart sin tid.
Men søger inspiration og leder efter de rigtige møbler, som bliver købt brugt, i god stand, så med tid, bliver værelset nyt, lyst og forhåbentligt bedre.

Håber i derude har haft en god sommer og ferie.

3 kommentarer:

  1. Hej Ann.
    Håber collagen blev fin :).
    Er du kommet videre med værelsestransformationen?

    Jeg var så godt i gang, men er vist gået kold her hen over sommeren...

    Kh maj

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maj

      Den blev okay, hun blev i hvert fald rigtig glad, det håber jeg så også at modtageren bliver, men det har jeg ikke hørt endnu ;o)

      Det går fremad med værelset og er igang med et indlæg med før-billeder og foreløbige billeder ;o) håber at nå mere her i løbet af ugen. Nu er det alle de hyggelige ting der skal gøres ;o)

      Hvis værelse var du igang med, synes jeg ikke du har vist, eller har jeg sovet i timen?
      Kram Ann

      Slet
    2. Så er der et nyt indlæg om den sidste collage og i eftermiddag kommer der før-billeder og midlertidige billeder af værelset ;O)

      kram Ann

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...