tirsdag den 4. oktober 2011

Tanker

I går var det præcis to måneder siden vi tog afsked med min mor, det har været to måneder, hvor den ene dag har taget den anden. Den første tid gik med praktiske ting, der er dog stadig lidt hængepartier. Den sidste måned er virkeligheden gået op for mig, det er giver en del spekulationer. Tankerne kører rundt og det er sgi hårdt, hvorfor skulle det være sådan, hvorfor kunne vi ikke gøre det anderledes og tanken om at nu er begge mine forældre væk, ja det gør sgi ondt. Men kan mærke at jeg er på vej ud på den anden side, selvom der er lang vej igen. I år mistede vi min mormor i januar og mor i august, håber at 2012 bliver meget bedre. Heldigvis har jeg min søde mand, mine skønne tøser, min bror, svigerinde, nevø, skønne svigerforældre af dem der er tættest på, samt resten af gemalens skønne familie, så er jo slet ikke alene, bare forældreløs!
Jeg havde brug for at få det skrevet ned, få det ud af systemet og nu tror jeg at jeg er klar til efteråret. Mille serverede efteråret for mig i går, i form af den smukkeste krans, hun havde lavet af de smukkeste efterårsblade. Hun gav mig en skøn gave, den gjorde godt i hjertet og smil på læben – Tak min skat!
Efterår

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...